Några fördelar med realtidsautentisering
Minska den genomsnittliga handläggningstiden med 40 sekunder per samtal
Minska AHT
Att införa RTA i ditt kontakt- eller callcenter hjälper dig att nå dina önskade AHT-mål.
Minskar driftskostnaderna
Förbättring av intäkterna
Att minska AHT kommer att förbättra dina intäkter och minska dina kostnader.
Förbättra kundnöjdheten och den allmänna upplevelsen av ert varumärke
Bättre CSI
CSi är en viktig KPI i ditt kontakt- eller callcenter, och genom att implementera RTA kommer du lättare uppnå din mål på det området.
Öka medarbetarnas produktivitet och upplevelse
Medarbetarupplevelse
RTA kommer att skapa en bättre och effektivare arbetsmiljö för medarbetarna och kommer att förbättra medarbetarnöjdhetsindex (ESI).
Håll bedragare på avstånd
Kompatibel och säker
Bedrägerier är ett ständigt hot, men man kan inte bedra RTA.
Flerkanaligt röstavtryck
Flera kanaler
Detektera röstavtrycken överallt.