Spara tid och håll dina kunder nöjda

Realtidsautentisering

Inga fler lösenord och ändlösa säkerhetsfrågor

Automatiserad autentisering i realtid

När din kundtjänst tar emot ett inkommande samtal från en kund är det viktigt att ge dem en utmärkt upplevelse redan från början. Men när man tvingas gå igenom en mängd autentiseringsfrågor, för att säkert komma åt deras konto- och personuppgifter och för att verifiera att personen är den han säger sig vara, blir det krångligt. Därför behöver du realtidsautentisering.

TM Group erbjuder dig NICE:s marknadsledande lösning för röstbiometri – så att du kan undvika krångel och istället fokusera på nöjda kunder och en sömlös kundupplevelse. Välkommen till en värld av realtidsautentisering.

Vad är realtidsautentisering (RTA)?

Realtidsautentisering (förkortat RTA) är en teknik som gör det möjligt för ert kundcenter att autentisera och verifiera den som ringer via röstigenkänning. Det gör att du slipper de många och ofta irriterande säkerhetsfrågorna som kundtjänstmedarbetaren är tvungen att ställa till kunden. Resultatet är snabbare handläggningstider, ett riktigt bra skydd mot bedragare, en bättre kundupplevelse och mycket mer.

Se denna RTA-video från vår partner, NICE

Några fördelar med realtidsautentisering

Minska den genomsnittliga handläggningstiden med 40 sekunder per samtal

Minska AHT

Att införa RTA i ditt kontakt- eller callcenter hjälper dig att nå dina önskade AHT-mål.

Minskar driftskostnaderna

Förbättring av intäkterna

Att minska AHT kommer att förbättra dina intäkter och minska dina kostnader.

Förbättra kundnöjdheten och den allmänna upplevelsen av ert varumärke

Bättre CSI

CSi är en viktig KPI i ditt kontakt- eller callcenter, och genom att implementera RTA kommer du lättare uppnå din mål på det området.

Öka medarbetarnas produktivitet och upplevelse

Medarbetarupplevelse

RTA kommer att skapa en bättre och effektivare arbetsmiljö för medarbetarna och kommer att förbättra medarbetarnöjdhetsindex (ESI).

Håll bedragare på avstånd

Kompatibel och säker

Bedrägerier är ett ständigt hot, men man kan inte bedra RTA.

Flerkanaligt röstavtryck

Flera kanaler

Detektera röstavtrycken överallt.

Kontakta oss

Torbjörn Hörberg

Torbjörn är vår kontakt- och callcenterexpert och det är han som får formuläret när du har skickat in det.

Kontakta oss och Torbjörn för att prata mer om möjligheterna och fördelarna med realtidsautentisering.

Relaterade sidor