Kundupplevelsen är den viktigaste skillnaden mellan dig och dina konkurrenter. Kunder förväntar sig att du svarar snabbt och effektivt. De vill få sina behov tillgodosedda direkt när de behöver det.

I den krävande miljön för dagens kundservice framstår livechatt som ett av de mest kraftfulla verktygen i kontaktcentrets arsenal. Att kunna hantera flera chattar samtidigt och leverera felfria kundupplevelser är nyckeln till framtiden för varje kontaktcenter.

Hur kan din organisation utklassa konkurrenterna i en sådan miljö?

Boka en demo och låt oss visa hur dina agenter
kan minska AHT med upp till 20 % vid chatt.

Business woman TM Group

Ge dina medarbetare i kontaktcentret fler möjligheter

Enligt  techjury.com, anser 75% av kunderna att livechatt är mer tillfredsställande än andra kanaler.

Med Deepdesk överträffar du dina kunders förväntningar. Du levererar bättre upplevelser och skapar långvariga relationer. Allt direkt från webbplatsen eller sociala medier.

Individanpassad autokomplettering

Deepdesks AI-drivna assistent får input från dina historiska data. Sen ger den automatiserade förslag med bästa möjliga svar. Resultaten blir bättre varje gång du interagerar med en ny kund.

Med autokomplettering, tillsammans med Deepdesk som automatiskt kan fylla i namn och annan kunddata, kan handläggare öka skrivhastigheten med upp till 50 %.

Boka en demo och låt oss visa hur dina agenter kan
vara upp till 50 % snabbare när de använder digitala meddelandekanaler.

Auto complete, auto flows och mer

Med Deepdesk kan dina handläggare minska skrivtiden med upp till 50 %. De får smarta autokompletteringar och meddelandeförslag i realtid. Deepdesk kan lära sig hur du skriver och även tränas för att föreslå de bästa svaren på vanliga frågor.

Autoflow gör det möjligt för handläggare att spara tid på repetitiva uppgifter, exempelvis när de löser vanliga problem som att hjälpa till med inloggningen eller göra små ändringar i klientens konto.

Titta på vår demovideo till vänster. Där får du exempel på alla möjligheter som Deepdesk ger ditt kontaktcenter.

Let us know if you want to know more about Deepdesk
and/or you would like to book a demo.

Letar du efter en komplett lösning? En som kan fånga all kommunikation, både elektronisk kommunikation och röstkommunikation, över hela livscykeln? Då behöver du inte leta längre!

Kontakta vår expert

Frank Søndergaard

Chief Operating Officer

Kontakta vår expert

Frank Søndergaard

Chief Operating Officer

Utforska mer

Kontakta oss

Anslut med oss på LinkedIn

Voice Analytics och Transcription