Kontakt- och callcenter lösningar

Automatisera det manuella arbetet, agera smartare, svara snabbare och leverera bättre kundupplevelser med våra kontakt- och callcenter lösningar.

contact & call center solutions illutration

Våra produkter för kontakt- och callcenter

Agent Assist - real-time chat & e-mail assistance (Deepdesk)

Vår plattform hjälper dina agenter att skriva upp till 50 % snabbare med autokomplettering och dataifyllningsfunktioner, så att de kan hantera fler förfrågningar på kortare tid. Njut av förbättrad kundnöjdhet, ökad agentproduktivitet och konkurrensfördelar.

Förbättra dina kunders upplevelse och bygg långvariga relationer. Prova Deepdesk och arbeta snabbare, smartare och mer effektivt.

Workforce Management (WFM)

WorkForce Management (WFM) is an application that lets you forecast, schedule, optimize, manage, and analyze you man-power at any given time. With AI-based WFM, you make sure you always have the right number af agents and sets of skills on-floor.

WFM är också fantastiskt för att skapa balans mellan arbete och privatliv för dina anställda.

Communication Recording

Samtalsinspelning i kontaktcenter är en viktig del av många kontakt- och callcenter världen över sedan många år. Samtalsinspelning används både för kvalitetsstyrning och för att uppfylla efterlevnadskrav – ofta med en överlappning och samstämmighet mellan de två.

En programvara för samtalsinspelning bör kunna spela in både ljud- och skärmaktiviteten. Då får du en komplett bild av interaktionen mellan personal och kunden.

Voice Analytics och Transcription

Förvandla dina ostrukturerade samtal till handlingsbara insikter med stor noggrannhet på de nordiska språken. Gå från enskilda transkriptioner till flerspråkig taltranskription inom samma samtal.

Våra produkter för kontakt- och callcenter

Agent Assist - real-time chat & e-mail assistance (Deepdesk)

Process Automation (RDA, RPA & IVR)

Workforce Management (WFM)

Communication Recording

Voice Analytics och Transcription

Våra partner

puzzel logo

Säkerställ en exceptionell kund- och handläggarupplevelse

Omnichannel

Spela in och övervaka röst, video, e-post, chattar, finansiella meddelanden, handlare och order.

Flexibel driftsättning

En skräddarsydd lösning, i molnet eller lokalt, privat eller offentligt.

Säkerhet

Industriklassad datasäkerhet som säkerställer tillgänglighet, konfidentialitet, processintegritet och sekretess.

Regleringsdriven

Teknisk utveckling för att möta de ständigt föränderliga regleringarna

Säkerställ en exceptionell kund- och handläggarupplevelse

Omnichannel

Spela in och övervaka röst, video, e-post, chattar, finansiella meddelanden, handlare och order.

Flexibel driftsättning

En skräddarsydd lösning, i molnet eller lokalt, privat eller offentligt.

Säkerhet

Industriklassad datasäkerhet som säkerställer tillgänglighet, konfidentialitet, processintegritet och sekretess.

Regleringsdriven

Teknisk utveckling för att möta de ständigt föränderliga regleringarna

Prata med vår expert om våra kontakt- och callcenter lösningar

Emil Holmberg

Sales Director

Emil Holmberg

Kontakta vår expert inom kontakt- och callcenter lösningar och lär dig mer om hur vi kan hjälpa ditt callcenter.

Fördelar och funktioner

Agent Assist (Deepdesk)

» Minska AHT med upp till 20 % vid chatt

» Skriv upp till 50 % snabbare med personlig autokomplettering

» Autoflow gör att agenterna kan spara tid på repetitiva uppgifter

» Skapa långvariga relationer direkt från webbplatsen eller sociala medier

» Kunna hantera fler förfrågningar på kortare tid

» Förbättra kundnöjdheten och öka agentproduktiviteten 

Process Automation

» Software som fungerar som en utökad arbetsstyrka och personlig assistent

» Effektivisera processer

» Avleda upp till 50 % av inkommande interaktioner med chatbots eller IVR-lösningar

» Mer tid för mänskliga interaktioner

» Öka effektiviteten och produktiviteten

» Förbättra kundupplevelser och lojalitet

Workforce Management (WFM)

» En applikation för att prognostisera, schemalägga, optimera, hantera och analysera din arbetskraft när som helst

» Identifiera prestandagap med omnikanalinspelning

» Säkerställ exceptionella kundupplevelser med realtidscoaching för agenter

» Engagera dina kunder med rätt agent vid rätt tidpunkt

» Noggranna AI-drivna prognoser som förutser efterfrågan

Communication Recording

» Inspelning för röst- och videosamtal, text, skärm och chatt

» Stöttad, integrerad och underhållen av ett team av experter och ingenjörer

» Minska utredningstiden

» Avancerade och proaktiva sökvarningar

» Fånga, övervaka och analysera alla interaktioner

» Upptäcka och förhindra potentiella regelöverträdelser

Voice Analytics och Transcription

» Omvandla ostrukturerade samtal till handlingsbara insikter

» En teknik som förstår flera språk och jargonger i samma mening med hjälp av AI för att skapa en sammanfattning av samtalet

» Identifiera non-compliant beteenden

» Real-time transcription

» Installeras och hanteras av experter

Fördelar och funktioner

Agent Assist (Deepdesk)

» Minska AHT med upp till 20 % vid chatt

» Skriv upp till 50 % snabbare med personlig autokomplettering

» Autoflow gör att agenterna kan spara tid på repetitiva uppgifter

» Skapa långvariga relationer direkt från webbplatsen eller sociala medier

» Kunna hantera fler förfrågningar på kortare tid

» Förbättra kundnöjdheten och öka agentproduktiviteten 

Process Automation

» Software som fungerar som en utökad arbetsstyrka och personlig assistent

» Effektivisera processer

» Avleda upp till 50 % av inkommande interaktioner med chatbots eller IVR-lösningar

» Mer tid för mänskliga interaktioner

» Öka effektiviteten och produktiviteten

» Förbättra kundupplevelser och lojalitet

Workforce Management (WFM)

» En applikation för att prognostisera, schemalägga, optimera, hantera och analysera din arbetskraft när som helst

» Identifiera prestandagap med omnikanalinspelning

» Säkerställ exceptionella kundupplevelser med realtidscoaching för agenter

» Engagera dina kunder med rätt agent vid rätt tidpunkt

» Noggranna AI-drivna prognoser som förutser efterfrågan

Communication Recording

» Inspelning för röst- och videosamtal, text, skärm och chatt

» Stöttad, integrerad och underhållen av ett team av experter och ingenjörer

» Minska utredningstiden

» Avancerade och proaktiva sökvarningar

» Fånga, övervaka och analysera alla interaktioner

» Upptäcka och förhindra potentiella regelöverträdelser

Voice Analytics och Transcription

» Omvandla ostrukturerade samtal till handlingsbara insikter

» En teknik som förstår flera språk och jargonger i samma mening med hjälp av AI för att skapa en sammanfattning av samtalet

» Identifiera non-compliant beteenden

» Real-time transcription

» Installeras och hanteras av experter

Fyll i formuläret om du har frågor eller önskar ett möte

Unlock the potential of your team, turn insights into results, and streamline service delivery with our contact & call center solutions.

Utforska mer

Läs mer om TM Group

Anslut med oss på LinkedIn

Läs mer om våra andra lösningar