Kontakt- och callcenter lösningar
Automatisera det manuella arbetet, agera smartare, svara snabbare och leverera bättre kundupplevelser med våra kontakt- och callcenter lösningar.
Våra produkter för kontakt- och callcenter
Agent Assist - real-time chat & e-mail assistance (Deepdesk)
Vår plattform hjälper dina agenter att skriva upp till 50 % snabbare med autokomplettering och dataifyllningsfunktioner, så att de kan hantera fler förfrågningar på kortare tid. Njut av förbättrad kundnöjdhet, ökad agentproduktivitet och konkurrensfördelar.
Förbättra dina kunders upplevelse och bygg långvariga relationer. Prova Deepdesk och arbeta snabbare, smartare och mer effektivt.
Workforce Management (WFM)
WorkForce Management (WFM) is an application that lets you forecast, schedule, optimize, manage, and analyze you man-power at any given time. With AI-based WFM, you make sure you always have the right number af agents and sets of skills on-floor.
WFM är också fantastiskt för att skapa balans mellan arbete och privatliv för dina anställda.
Communication Recording
Samtalsinspelning i kontaktcenter är en viktig del av många kontakt- och callcenter världen över sedan många år. Samtalsinspelning används både för kvalitetsstyrning och för att uppfylla efterlevnadskrav – ofta med en överlappning och samstämmighet mellan de två.
En programvara för samtalsinspelning bör kunna spela in både ljud- och skärmaktiviteten. Då får du en komplett bild av interaktionen mellan personal och kunden.
Voice Analytics och Transcription
Förvandla dina ostrukturerade samtal till handlingsbara insikter med stor noggrannhet på de nordiska språken. Gå från enskilda transkriptioner till flerspråkig taltranskription inom samma samtal.
Våra partner
Säkerställ en exceptionell kund- och handläggarupplevelse
Omnichannel
Spela in och övervaka röst, video, e-post, chattar, finansiella meddelanden, handlare och order.
Flexibel driftsättning
En skräddarsydd lösning, i molnet eller lokalt, privat eller offentligt.
Säkerhet
Industriklassad datasäkerhet som säkerställer tillgänglighet, konfidentialitet, processintegritet och sekretess.
Regleringsdriven
Teknisk utveckling för att möta de ständigt föränderliga regleringarna
Säkerställ en exceptionell kund- och handläggarupplevelse
Omnichannel
Spela in och övervaka röst, video, e-post, chattar, finansiella meddelanden, handlare och order.
Flexibel driftsättning
En skräddarsydd lösning, i molnet eller lokalt, privat eller offentligt.
Säkerhet
Industriklassad datasäkerhet som säkerställer tillgänglighet, konfidentialitet, processintegritet och sekretess.
Regleringsdriven
Teknisk utveckling för att möta de ständigt föränderliga regleringarna
Prata med vår expert om våra kontakt- och callcenter lösningar
Emil Holmberg
Sales Director
Kontakta vår expert inom kontakt- och callcenter lösningar och lär dig mer om hur vi kan hjälpa ditt callcenter.
Fördelar och funktioner
Agent Assist (Deepdesk)
» Minska AHT med upp till 20 % vid chatt
» Skriv upp till 50 % snabbare med personlig autokomplettering
» Autoflow gör att agenterna kan spara tid på repetitiva uppgifter
» Skapa långvariga relationer direkt från webbplatsen eller sociala medier
» Kunna hantera fler förfrågningar på kortare tid
» Förbättra kundnöjdheten och öka agentproduktiviteten
Process Automation
» Software som fungerar som en utökad arbetsstyrka och personlig assistent
» Effektivisera processer
» Avleda upp till 50 % av inkommande interaktioner med chatbots eller IVR-lösningar
» Mer tid för mänskliga interaktioner
» Öka effektiviteten och produktiviteten
» Förbättra kundupplevelser och lojalitet
Workforce Management (WFM)
» En applikation för att prognostisera, schemalägga, optimera, hantera och analysera din arbetskraft när som helst
» Identifiera prestandagap med omnikanalinspelning
» Säkerställ exceptionella kundupplevelser med realtidscoaching för agenter
» Engagera dina kunder med rätt agent vid rätt tidpunkt
» Noggranna AI-drivna prognoser som förutser efterfrågan
Communication Recording
» Inspelning för röst- och videosamtal, text, skärm och chatt
» Stöttad, integrerad och underhållen av ett team av experter och ingenjörer
» Minska utredningstiden
» Avancerade och proaktiva sökvarningar
» Fånga, övervaka och analysera alla interaktioner
» Upptäcka och förhindra potentiella regelöverträdelser
Voice Analytics och Transcription
» Omvandla ostrukturerade samtal till handlingsbara insikter
» En teknik som förstår flera språk och jargonger i samma mening med hjälp av AI för att skapa en sammanfattning av samtalet
» Identifiera non-compliant beteenden
» Real-time transcription
» Installeras och hanteras av experter
Fördelar och funktioner
Agent Assist (Deepdesk)
» Minska AHT med upp till 20 % vid chatt
» Skriv upp till 50 % snabbare med personlig autokomplettering
» Autoflow gör att agenterna kan spara tid på repetitiva uppgifter
» Skapa långvariga relationer direkt från webbplatsen eller sociala medier
» Kunna hantera fler förfrågningar på kortare tid
» Förbättra kundnöjdheten och öka agentproduktiviteten
Process Automation
» Software som fungerar som en utökad arbetsstyrka och personlig assistent
» Effektivisera processer
» Avleda upp till 50 % av inkommande interaktioner med chatbots eller IVR-lösningar
» Mer tid för mänskliga interaktioner
» Öka effektiviteten och produktiviteten
» Förbättra kundupplevelser och lojalitet
Workforce Management (WFM)
» En applikation för att prognostisera, schemalägga, optimera, hantera och analysera din arbetskraft när som helst
» Identifiera prestandagap med omnikanalinspelning
» Säkerställ exceptionella kundupplevelser med realtidscoaching för agenter
» Engagera dina kunder med rätt agent vid rätt tidpunkt
» Noggranna AI-drivna prognoser som förutser efterfrågan
Communication Recording
» Inspelning för röst- och videosamtal, text, skärm och chatt
» Stöttad, integrerad och underhållen av ett team av experter och ingenjörer
» Minska utredningstiden
» Avancerade och proaktiva sökvarningar
» Fånga, övervaka och analysera alla interaktioner
» Upptäcka och förhindra potentiella regelöverträdelser
Voice Analytics och Transcription
» Omvandla ostrukturerade samtal till handlingsbara insikter
» En teknik som förstår flera språk och jargonger i samma mening med hjälp av AI för att skapa en sammanfattning av samtalet
» Identifiera non-compliant beteenden
» Real-time transcription
» Installeras och hanteras av experter
Fyll i formuläret om du har frågor eller önskar ett möte
Unlock the potential of your team, turn insights into results, and streamline service delivery with our contact & call center solutions.