Bevakad och obevakad robotstyrd processautomation för callcenter

Ger du dina medarbetare och kunder nya möjligheter med avancerad callcenterautomatisering

Är du trött på att din personal på kontaktcentret fastnar i repetitiva och tråkiga uppgifter? Önskar du att de kunde fokusera mer på att bygga meningsfulla relationer med dina kunder? Eller att de kunde ta vara på möjligheter i realtid? I så fall har vi lösningen för dig.

robots-working-with-laptop

Bevakad automatisering (RDA)

Befria din personal från tidskrävande uppgifter och effektivisera dina processer bättre än någonsin. Ge dessutom oöverträffad support.

Compliance-Shield

Obevakad automatisering (RPA)

RPA är helt automatiserat och kräver inte mänsklig interaktion. Det automatiserar stora och rutinmässiga uppgifter för kundtjänstpersonal.

eComms Surveillance Features​

Självbetjäning för kunder (Interactive Voice Response, IVR)

Att integrera funktioner för självbetjäning som smarta chattbottar eller IVR:er kan hjälpa dig att optimera verksamheten i ditt kontaktcenter, öka effektiviteten och kundnöjdheten.

Felfri noggrannhet och oöverträffad hastighet

Revolutionera effektiviteten i ditt kontaktcenter med bevakad automatisering: Maximera din produktivitet och kundnöjdhet!

Bevakad automation är ditt teams robotassistent. Den är utformad för att effektivisera monotona och rutinmässiga uppgifter och ge oöverträffad support. Med bevakad automation kan dina medarbetare fokusera på uppgifter som ger stort mervärde, och de kan leverera exceptionella kundupplevelser. Vår intelligenta automatiseringsprogramvara hanterar resten.

Få en rejäl ökning i ditt teams produktivitet. Lyft kundnöjdheten till nya höjder med bevakad automation.

Optimera verksamheten i ditt kontaktcenter redan idag: Upplev oöverträffad effektivitet och kundnöjdhet

Låt inte repetitiva och vardagliga uppgifter få dig att fastna

Med obevakad automatisering (RPA) befriar du dina medarbetare från tidskrävande uppgifter. Du kommer att effektivisera dina processer bättre än någonsin. Vår banbrytande RPA fungerar som en utökad arbetsstyrka och personlig assistent. Den hjälper medarbetare att uppnå sin fulla potential och ger exceptionella kundupplevelser längs vägen.

Men vad betyder detta för ditt företag? Här är bara några av fördelarna med bevakad automatisering:

  • Mer tid för mänskliga interaktioner:

  • Ökad effektivitet:

  • Förbättrad produktivitet

Så, vad väntar du på? Prova bevakad automatisering idag. Upplev själv hur det kan revolutionera ditt kontaktcenter.

eComms Surveillance Features​

Kundnöjdhet: Kraften i chattbottar för självbetjäning och IVR för ditt kontaktcenter

Öka kundnöjdheten och minska arbetsbelastningen med chattbottar för självbetjäning och IVR

Visste du att 91 % av kunderna föredrar självbetjäning? Genom att implementera chattrobotar eller IVR-lösningar kan du avleda upp till 50 % av de inkommande interaktionerna. Det frigör värdefull tid för din personal så att de istället kan hantera mer komplexa frågor. Detta förbättrar inte bara effektiviteten utan även kundupplevelsen. Det gör att kunderna får de omedelbara svar de behöver utan väntetid.

Med chattbottar och IVR kan dina kunder hitta information, slutföra enkla uppgifter och till och med göra inköp utan behov av mänsklig interaktion. Detta sparar dem tid och ansträngning. Samtidigt minskar du arbetsbelastningen på personalen och driftskostnader.

Så varför vänta? Implementera självbetjäningslösningar som chattbottar och IVR idag. Ta ditt kontaktcenter till nästa nivå av effektivitet och kundnöjdhet!

Effektivitet i kontaktcenter: Kan automatisering vara ditt hemliga vapen?

Är du trött på att din personal på kontaktcentret fastnar i repetitiva och tråkiga uppgifter? Önskar du att de kunde fokusera mer på att bygga meningsfulla relationer med dina kunder? Eller att de kunde ta vara på möjligheter i realtid? I så fall ordnar vi det åt dig.

Genom att automatisera ditt kontaktcenter kan du befria din personal från tidskrävande uppgifter. Du effektiviserar dina processer mer än någonsin. Vår banbrytande teknik fungerar som en utökad arbetsstyrka och personlig assistent. Den hjälper medarbetare att uppnå sin fulla potential och ger exceptionella kundupplevelser längs vägen.

Men vad betyder detta för ditt företag? Här är bara några av fördelarna med bevakad automatisering:

  • Mer tid för mänskliga interaktioner: När dina medarbetare inte längre är nedtyngda av repetitiva uppgifter kan de fokusera på det de gör bäst – att bygga relationer med dina kunder. Detta leder till bättre engagemang, ökad kundnöjdhet och starkare lojalitet.

  • Ökad effektivitet: Genom att automatisera processer och uppgifter kan du eliminera mänskliga fel. Allt ska ju bara flyta på. Detta innebär färre förseningar, färre misstag och mer tid att fokusera på det som är verkligen viktigt.

  • Förbättrad produktivitet: Med hjälp av bevakad automatisering kan dina medarbetare uppnå sin fulla potential. De kan enkelt ta sig an mer komplexa uppgifter. Detta leder till större arbetsglädje, högre retentionsgrader och ett starkare och mer framgångsrikt kontaktcenter.

Så, vad väntar du på? Prova bevakad automatisering idag. Upplev själv hur det kan revolutionera ditt kontaktcenter. Du kommer att bli glatt överraskad över vad dina medarbetare kan uppnå – och hur mycket mer framgångsrikt ditt företag kan bli.

Bevakad kontra obevakad robotstyrd processautomation

Kontakta oss redan idag

Emil Holmberg

Sales Director

Emil Holmberg TM Group Sales Director