Deepdesk Agent Assist

Kundupplevelsen är den viktigaste skillnaden mellan dig och dina konkurrenter. Kunder förväntar sig att du svarar snabbt och effektivt. De vill få sina behov tillgodosedda direkt när de behöver det.

Kundvård har aldrig varit så krävande. Livechatt glänser som ett av de mest kraftfulla verktygen i kontaktcentrets arsenal. En kontaktcenteragent måste kunna hantera flera chattar samtidigt. Att leverera felfria kundupplevelser är ovärderligt.

Hur kan din organisation utklassa konkurrenterna i en sådan miljö?

Boka en demo och låt oss visa dig hur dina medarbetare kan minska den genomsnittliga handläggningstiden (Average Handling Time, AHT) med upp till 20 % när de chattar.

WorkForce Management - WFM - benefits

Ge dina medarbetare i kontaktcentret fler möjligheter

Enligt techjury.com upplever 75 % av kunderna att livechatt är bättre än andra kanaler.

Med Deepdesk överträffar du dina kunders förväntningar. Du levererar bättre upplevelser och skapar långvariga relationer. Allt direkt från webbplatsen eller sociala medier.

Individanpassad autokomplettering

Deepdesks AI-drivna assistent får input från dina historiska data. Sen ger den automatiserade förslag med bästa möjliga svar. Resultaten blir bättre varje gång du interagerar med en ny kund.

Med autokomplettering, tillsammans med Deepdesk som automatiskt kan fylla i namn och annan kunddata, kan handläggare öka skrivhastigheten med upp till 50 %.

Boka en demo och vi kan visa dig hur dina handläggare kan bli upp till 50 % snabbare i digitala meddelandekanaler.

Autokomplettering, autoflöden (autoflow) och mer.

Med Deepdesk kan dina handläggare minska skrivtiden med upp till 50 %. De får smarta autokompletteringar och meddelandeförslag i realtid. Deepdesk kan lära sig hur du skriver och även tränas för att föreslå de bästa svaren på vanliga frågor.

Autoflow gör det möjligt för handläggare att spara tid på repetitiva uppgifter, exempelvis när de löser vanliga problem som att hjälpa till med inloggningen eller göra små ändringar i klientens konto.

Titta på vår demovideo till vänster. Där får du exempel på alla möjligheter som Deepdesk ger ditt kontaktcenter.

Hör av dig om du vill veta mer om Deepdesk och/eller om du vill boka en demo.