Communication Recording

Communication Recording för röstsamtal, text, skärm, video och chatt

Röst-, text- och videouppspelning.

För att kunna uppnå ett framgångsrikt efterlevnadsprogram är det viktigt att ha tillgång till röst- och interaktionsinspelning. . Det är avgörande att du, oavsett avdelning – vare sig det är på handelsavdelningen, backoffice eller kontaktcenter – har en mekanism för riskförebyggande. Därför erbjuder TM Group ett brett utbud av lösningar för registrering av interaktion och kommunikation från ledande teknikleverantörer i branschen. Våra lösningar stöds, integreras och underhålls av ett team av efterlevnadsexperter och tekniker.

På grund av hög efterfrågan och regleringskrav är det avgörande att genomföra utredningar som är både effektiva och effektiva, antingen på begäran av regleraren eller de interna efterlevnadsteamen.

Communication Recording funktioner och fördelar

Communication Recording

Minska undersöknings­tid­en

Communication Recording

Avancerade och proaktiva sökalarm

Communication Recording

Fånga, övervaka och analysera alla interaktioner

Communication Recording

Upptäck och förhindra potentiella regelöverträdelser

Följ dessa föreskrifter

100%

FINRA & MiFID II

On-Premise Communications Recording

On-premise communications recording

Our Communication Recording lösningar

Cloud hosted Communication Recording

TM Group UniCloud iär en enhetlig Unified Communication (UC) för omnichannel molninspelning för Microsoft Teams, Zoom, handelstelefoni och andra lösningar för aktiv inspelning.. 

TM Group UniCloud använder den marknadsledande inspelningsplattformen VFC (Verint Financial Compliance) med Microsoft Azures molnskalbarhet, hög tillgänglighet, kostnadseffektivitet och säkerhetsarkitektur. UniCloud kan alternativt vara värd i Telias svenska datacenter med befintliga anslutningar till ledande svenska finansiella institutioner.

Microsoft Teams Recording

Microsoft Teams inbyggda inspelning kanske inte är tillräckligt.

För att säkerställa att din organisation är redo för tvister, efterlevnadsförvaltning, konsument­skydd och att kunna skydda företagets ansvar – behöver du en inspelningslösning från en tredje part.

Historisk datamigration

Historiska datamigrationer från ditt äldre röstinspelningssystem till ditt nuvarande röstinspelningssystem så att användare har en enda användargränssnitt för att söka och spela upp alla historiska samtal.

Särskilda inslag

  • Enkel användargränssnitt för slutanvändare att söka och spela upp samtal
  • Undvik att underhålla äldre system
  • Utgå från alla äldre servrar
  • Hantera gemensamma datapolicyer (bevarande, radering) över hela din samtalsinspelning (äldre och nya)
  • Storskalig datatexport till tredjepartsystem eller enligt regleringskrav
  • Lagring – behåll det inspelade samtalet på dess ursprungliga arkivplats eller migrera det till en ny lagringsdestination (moln eller på plats)

TM Group datamigration inkluderar

  • Migrering från NICE NTR, NICE Engage, NICE Interaction Management (NIM), NICE Perform, NICE Playback Portal
  • Migrering från band
  • Tilldela äldre samtal till samma användare som definierats i det nya systemet
  • Validering av datafullständighet
  • Migrering av tidigare affärsdata
  • Processövervakning
  • Slutrapport
Arkivering

Arkivering (Företagslagringsplattform / WORM-plattformar)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Historisk datamigration

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Fyll i formuläret om du har frågor eller önskar ett möte

Kontakta vår expert

Frank Søndergaard

Chief Operating Officer

Kontakta vår expert

Frank Søndergaard

Chief Operating Officer

Utforska mer

Kontakta oss

Följ oss på LinkedIn

Vill du arbeta
med oss?