Lösningar för bevakad (RDA) och obevakad (RPA) robotstyrd processautomation
Robotarna är här för att stanna och för att hjälpa till.
Säg farväl till monotona och repetitiva uppgifter och upplev en ökning av medarbetarnöjdheten och kundupplevelsen som aldrig förr.
Felfri noggrannhet, överträffad hastighet
Driv operativa förbättringar, få
allt vardagligt och repetitivt arbete på din avdelning eller i din organisation snabbt och exakt.
Och/eller om du vill öka medarbetarnöjdheten och förnya kundupplevelsen.
Du har hittat rätt!
Vi erbjuder dig två typer av automatiseringsprogramvara: bevakad
robotprocessautomation (RDA) och Unattended robotprocessautomation (RPA).
Våra RPA-lösningar
Attended RPA
Attended RPA
Deepdesk Agent Assist
Deepdesk Agent Assist
Upplev nya höjder inom produktivitet och precision
Upplev mjukvara som kännetecknas av flexibilitet,
snabbhet och precision.
De kan implementeras separat eller i kombination, i front office, back office eller avdelningar för delade tjänster och håller snabbt på att bli den teknik som väljs av en rad olika branscher som vill påskynda sin digitala omvandling.
Företag som anammar denna teknik upplever en kraftig ökning av produktivitet och precision till en mycket låg initial investering.
Dessutom frigör dessa företag personal som kan fokusera på det de gör bäst, istället för att lägga tid på administrativt arbete eller dataöverföringar.
Vi på TM Group är specialister på digital omvandling och implementering av IT-projekt. Vi arbetar med toppleverantörer av automatiseringsprogramvara. Det är därför du kan vara säker på att vi kommer hitta rätt lösning för din verksamhet.
Vad är robotstyrd processautomation?
RPA är en mjukvaruteknik som emulerar mänskliga handlingar i en dator. Precis som människor förstår den vad som visas på skärmen, och den kan utföra alla möjliga uppgifter som att samla in data, fylla i formulär och överföra information fram och tillbaka från olika system. Så länge en människa definierar processen och distribuerar programvaran kommer robotarna att göra det snabbare och mer exakt än vad en människa kan göra det.
Din RPA-lösning kommer alltid att vara minst lika bra som de människor som definierar processerna och distribuerar programvaran.
Bevakad och obevakad robotstyrd processautomation
Attended Robotic Process Automation (RDA)
Framtidens personliga assistent
Unattended Robotic Process Automation (RPA)
Din digitala arbetsstyrka
Automatiseringsprogramvaran fungerar oavsett vilken teknik du redan har
RPA är en icke-påträngande teknik som inte kräver integration (API:er).
RPA-programvaran interagerar med målapplikationen via frontend och emulerar mänskligt beteende, bara mycket snabbare och med 100% noggrannhet.
Detta möjliggör snabb och billig implementering.
Så det spelar ingen roll vilket system du har på plats nu. RPA hjälper dig att ta vara på nya möjligheter eller möta utmaningar med låg kostnad och förvånansvärt hög precision.
Varför är agentupplevelse (AX, Agent Experience) viktigt?
Handläggarnas upplevelse är avgörande i en kontaktcentermiljö, och automatisering spelar en viktig roll för att förbättra den.
Genom att frigöra handläggarnas tid från vardagliga uppgifter kan de ägna sig åt mer människolika interaktioner, där empati, problemlösning och personlig anpassning får stort utrymme.
Kombinationen av automatiseringsteknik och mänsklig expertis leder till förbättrade kundupplevelser, eftersom handläggarna kan erbjuda skräddarsydda lösningar och bygga meningsfulla kontakter.
Genom att se automatisering som en värdefull allierad kan kontaktcenter frigöra den verkliga potentialen hos sina handläggare och leverera exceptionell kundservice.
Gratis processupptäckt
Vill du att en av våra specialister ska se över dina processer och hjälpa dig att se nyttan av automatiseringsverktyg?
Vårt team har flera års erfarenhet av att implementera RPA- och RDA-lösningar.
Vår kunskap kommer från ett brett spektrum av branscher, såsom detaljhandel, kontaktcenter/callcenter, logistik, sjukvård och finansiella tjänster.
Vi vet vad som krävs för en lyckad implementering!